لیپوماتیک در تهران از جمله جدید ترین و محبوب ترین تکنیک های پیکر تراشی است که کاربرد و هدف اصلی آن برداشت و حذف چربی های اضافه بدن است ، با توجه به دقت بالا در انجام این روش در مقایسه با سایر تکنیک های درمانی و استفاده از کانولای هوشمند برای استخراج بیشترین میزان چربی و در عین حال ایجاد کمترین آسیب ممکن به بافت ها ، می توان لیپوماتیک را تحولی در دنیای پیکرتراشی معرفی کرد. چنانچه شما هم علاقه مند لاغری با استفاده از روش لیپوماتیک در تهران هستید ، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله همراه باشید تا  مراحل ، مزایا ، کاندید های مناسب ، زمان مناسب جراحی و به پاسخ هر سوالاتی که در خصوص انجام جراحی لیپوماتیک در تهران دارید ، برسید.

لیپوماتیک در تهران

لیپوماتیک چیست ؟

لیپوماتیک یک روش مدرن و کم‌تهاجمی برای حذف چربی‌های موضعی و مقاوم بدن است که با استفاده از دستگاهی خاص و تکنیک‌های ارتعاشی (ویبراسیون) چربی‌ها را تخریب و از بدن خارج می‌کند. این روش به‌صورت دقیق‌تر و ایمن‌تر از روش‌های قدیمی لیپوساکشن عمل می‌کند و باعث کاهش آسیب به بافت‌های اطراف مانند عروق خونی و اعصاب می‌شود. جراحی لیپوماتیک بیشتر برای فرم‌دهی و بهبود تناسب اندام در نواحی مانند شکم، پهلو، ران، بازوها و باسن استفاده می‌شود و نتایجی سریع و طبیعی را ارائه می‌دهد. این روش به کاهش چربی موضعی کمک می‌کند اما برای کاهش وزن کلی مناسب نیست.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای لیپوماتیک در تهران محسوب می شوند ؟

کاندیداهای مناسب برای لیپوماتیک در تهران شامل موارد زیر هستند :

  • افراد با چربی‌های موضعی مقاوم به ورزش و رژیم غذایی
  • افراد با وزن نسبتاً پایدار (چاقی مفرط ندارند)
  • افراد سالم و بدون بیماری‌های زمینه‌ای جدی
  • افرادی که پوستشان خاصیت ارتجاعی خوبی دارد
  • افرادی با انتظارات منطقی از نتایج جراحی
  • افراد غیرسیگاری یا کسانی که سیگار را ترک کرده‌اند
  • افرادی که به دنبال بهبود فرم بدن هستند، نه کاهش وزن کلی

مزیت های لیپوماتیک در تهران چیست ؟

لییوماتیک از روش های پرکاربرد در بین زنان و مردان برای کاهش چربی تجمع پیدا کرده در نواحی مختلف بدن است این روش پیکرتراشی زیر نظر بهترین جراح لیپوماتیک تهران ، دکتر مرجان کفائی می تواند مزایای بسیاری به شرح زیر داشته باشد :

  1. کبودی و تورم ناشی از عمل لیپو بسیار جزئی می باشد.
  2. دوره نقاهت این روش لاغری بسیار کوتاه است.
  3. انجام عمل لیپوماتیک به بیهوشی کامل نیاز ندارد.
  4. برخلاف سایر روش های لاغری ، در تکنیک جراحی لیپوماتیک پوست نمی سوزد.
  5. درد حین عمل و بعد از آن بسیار کمتر از سایر روش های پیکرتراشی می باشد.
  6. زمان لازم برای انجام این روش کوتاه است.
  7. پوست بعد از لیپوماتیک خیلی شل و افتاده نخواهد شد زیرا در این روش انقباض پوست بهتر انجام می شود.
  8. برای انجام لیپوماتیک نیاز به بهره گیری از دستگاهی های جانبی مانند ساکشن، کمپرسور هوا و پمپ تزریق نیست.
  9. کارایی آن مفید و آسان است.
  10. چربی به طور یکنواخت حذف می شود.
  11. احتمال آمبولی در عمل لیپو زیر نظر بهترین جراح لیپوماتیک تهران ، بسیار کم و در حد صفر می باشد.

چطور برای عمل لیپوماتیک در تهران آماده شویم ؟

اگر قصد لاغر کردن اندام های خود را در کوتاه ترین زمان با ماندگاری و دوام بالا دارید پیش از هر کاری باید بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را با بررسی نمونه کار ها و مشاهده رضایت مراجعین او ، انتخاب کنید در این مورد پیشنهاد می کنم از بخش گالری تصاویر یا اینستاگرام دکتر مرجان کفایی ، نمونه ای از نتایج فوق العاده جراحی لیپو در تهران را مشاهده کنید و با اطمینان برای عمل آماده شوید.

سایر مراحل مهم در روند آمادگی پیش از عمل لیپو در تهران عبارت است از :

  1. پیش از انجام این پروسه از چندین هفته قبل دخانیات را ترک کنید.
  2. قبل از انجام عمل سبک تغذیه بسیار سالم را در پیش بگیرید . خوردن غذاهای گیاهی و نوشیدن آب به میزان کافی موضوعی می باشد که باید رعایت کنید .
  3. از چند روز قبل از لیپوماتیک مصرف آسپرین ،ایبو پروفن و مکمل های گیاهی را قطع کنید .
  4. پیش از انجام لیپوماتیک پزشک به شما توصیه می کند که صبحانه سبکی بخورید .

چه نواحی در بدن می توانند تحت عمل لیپوماتیک قرار بگیرند ؟

از آنجایی که جراحی لیپو از جمله تکنیک های موثر در رفع چربی های اضافه بدن است افراد با این سوال رو به رو می شوند که آیا می توان به جز چربی های تجمع پیدا کرده اطراف شکم و پهلو در سایر نواحی مثل بازو ها و ران ها نیز از آن استفاده کرد ؟ در پاسخ به این سوال از تخصص بهترین جراح لیپوماتیک تهران ، دکتر مرجان کفائی استفاده کردیم و نواحی مناسب که لیپوماتیک در آن موثر است را معرفی کرده ایم :

1. شکم و پهلوها بیشترین ناحیه مورد نظر برای لیپوماتیک

با توجه به اینکه اکثر افراد دچار چاقی در ناحیه شکم و پهلو هستند ، لیپوماتیک در ناحیه شکم و پهلوها برای کاهش چربی‌های اضافی و فرم‌دهی به کمر بسیار رایج است.

2. ران‌ها مناسب عمل لیپو هستند

برخی افراد دچار چربی در بخش پایین تنه و به ویژه ران ها هستند چربی‌های اضافی در قسمت داخلی و خارجی ران‌ها می‌توانند با لیپوماتیک برداشته شوند ، که به بهبود شکل و ظاهر پاها کمک می‌کند.

3. بازوها ، ناحیه ای پرکاربرد در جراحی لیپو

افزایش سن و چاقی سبب افتادگی پوست و شل شدن چربی بازو ها می شود عمل لیپو در تهران زیر نظر بهترین جراح لیپوماتیک ، به کاهش حجم چربی و افتادگی پوست در این ناحیه کمک کرده و بازوها را خوش‌فرم‌تر می‌کند.

4. باسن ناحیه مناسب برای عمل لیپوماتیک

این روش می‌تواند برای کاهش چربی‌های اضافی باسن یا ایجاد تناسب بیشتر بین باسن و سایر نواحی بدن استفاده شود.

5. زیر شکم کاربردی باری تکنیک لیپو

ناحیه زیر شکم و خط کمر نیز می‌تواند با جراحی لیپو به شکل‌دهی بهتر برسد.

6. زیر چانه (غبغب)

لیپوماتیک در صورت و فرم دهی بهتر به آن کارایی دارد عموما افرادی که دچار چربی زیاد در زیر و اطراف چانه ها می شوند برای کاهش آن و بهبود زاویه فک ، لیپوماتیک در ناحیه غبغب را به کار می برند.

7. کمر

چربی‌های اضافی در قسمت بالایی و پایینی پشت یا ناحیه کمر نیز می‌توانند با لیپوماتیک برداشته شوند.

8. سینه در مردان برای لیپوماتیک مناسب است

در مواردی که مردان دچار بزرگی سینه یا ژنیکوماستی هستند ، لیپوماتیک زیر نظر بهترین جراح لیپوماتیک در تهران ، می‌تواند به کاهش حجم چربی در این ناحیه کمک کند.

9. زانوها

چربی‌های زائد در ناحیه زانو که باعث عدم تناسب پاها می‌شوند نیز می‌توانند تحت عمل لیپوماتیک قرار بگیرند.

این نواحی از بدن که چربی‌های اضافی در آنها مقاوم به رژیم غذایی و ورزش هستند ، معمولاً بهترین گزینه‌ها برای عمل لیپوماتیک محسوب می‌شوند. البته انتخاب نواحی مناسب باید با مشاوره و توصیه بهترین متخصص لیپوماتیک در تهران انجام شود تا نتایج بهینه و رضایت‌بخشی حاصل گردد.

طبق نظر دکتر مرجان کفایی با این تکنیک می توان تمامی نواحی که دچار چربی اضافه هستند را درمان کرد به ویژه شکم ، ران ها ، غبغب و بازوها می باشند. اما پیش از عمل شما داروهای مسکن و داروهای بی حسی را به دستور پزشک مصرف می کنید.بنابراین طبیعی است که بعد از عمل به حضور شخصی برای بازگشت به منزل نیاز داشته باشید.

جراحی لیپوماتیک بازو در تهران

بخشی از صحبت های دکتر مرجان کفائی درمورد لیپوماتیک بازو  در تهران و تاثیرات آن

عوارض لیپوماتیک چیست ؟

هر عمل جراحی به طور کلی با یک سری عوارض همراه است که از این میان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خطر آمبولی پس از عمل لیپو : امکان آسیب دیدن عروق در صورت ارتعاش دستگاه وجود دارد. هرچند که امروزه خطر آمبولی با استفاده از دستگاه های هوشمند و پیشرفته به صفر رسیده است.
  • برگشت پذیری لیپوماتیک : چنانچه بیمار بعد از لیپوماتیک رژیم مناسبی نداشته باشد امکان بازگشت مجدد چربی ها وجود خواهد داشت.
  • عفونت : چنانچه لیپوماتیک در شرایط و محیط استریل انجام نشود ممکن است بیمار دچار عفونت شود. البته باید بگوییم به دلیل ریز بودن زخم های لیپوماتیک و آسان بودن نحوه مراقبت از آن ها احتمال بروز عفونت بسیار کم می باشد.
  • خونریزی در حین جراحی : چنانچه بیماران قبل از جراحی اقدام به مصرف داروهایی همچون وارفارین و آسپرین نکنند بیمار حین جراحی خونریزی نخواهد داشت.
  • کبودی، تورم و خونریزی : باید بگوییم میزان این عوارض کمتر از سایر روش ها بوده، به مرور و طی مدت زمان کوتاهی برطرف خواهند شد.

نحوه انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

برای داشتن بهترین عملکرد در انتخاب بهترین پزشک لیپوماتیک در تهران یا هر شهر دیگری مراحل ذیل را طی کرده و از وجود ویژگی هایی همچون با وجدان بودن، داشتن مهارت و تجربه بالا، داشتن کارنامه کاری موفق در پزشک خود اطمینان حاصل کنید.

  1. با جستجو در گوگل و پرسش از آشنایان اقدام به تهیه لیست جامعی از اسامی پزشکان خوب نمایید.
  2. به مطب پزشکان سر زده، با آن ها صحبت کرده و در صورت حضور بیماران قبلی از آن ها در رابطه با میزان رضایت شان از نحوه عملکرد پزشک سوال کنید.
  3. با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرام پزشک، نمونه کارهای وی را مشاهده کنید.

مدت زمان ریکاوری بعد از لیپوماتیک

زمان ریکاوری بعد از لیپوماتیک معمولاً بین ۱ تا ۲ هفته طول می‌کشد ، اگرچه این مدت ممکن است بسته به میزان جراحی و وضعیت بدنی هر فرد متفاوت باشد. در هفته اول پس از عمل، بیشتر افراد دچار تورم ، کبودی و کمی درد هستند که به مرور کاهش می‌یابد. بسیاری از افراد می‌توانند پس از گذشت حدود ۳ تا ۷ روز به کارهای سبک یا فعالیت‌های روزانه خود بازگردند، اما توصیه می‌شود از فعالیت‌های سنگین یا ورزش‌های شدید تا چند هفته اجتناب شود. برای بازگشت کامل به زندگی عادی و فعالیت‌های ورزشی ، معمولاً ۴ تا ۶ هفته زمان نیاز است ، اما پزشک بر اساس وضعیت بهبودی شما بهترین زمان  برای ریکاوری بعد از جراحی لیپو در تهران را تعیین می‌کند.

5 عامل موثر در کاهش نقاهت عمل لیپوماتیک در تهران

زمان ریکاوری بعد از عمل لیپوماتیک ، به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله ناحیه‌ای که تحت عمل قرار گرفته ، میزان چربی برداشته شده ، و شرایط جسمی و سلامتی کلی بیمار. به طور کلی ، می توان عوامل زیر را در مدت زمان نقاهت بیمار موثر دانست :

1. مشاوره با بهترین جراح لیپوماتیک
مشاوره کامل باید شامل بیان انتظارات بیمار و معاینات بالینی کامل و مشاهده آزمایش ها و اطلاع از داروهای مصرفی بیمار و آگاهی از درگیری فرد به بیماری های خاص باشد تا پزشک با اطمینان از سلامت بیمار برای جراحی اقدام کند.

2. تغذیه مناسب پس از لیپوماتیک در تهران
داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل شامل مصرف ویتامین‌ها و مواد مغذی مهم مانند ویتامین C و پروتئین قبل و بعد از جراحی می‌تواند به بهبود سریع‌تر کمک کند.

3. قطع مصرف دخانیات و الکل
ترک سیگار و اجتناب از مصرف الکل حداقل دو هفته قبل از جراحی می‌تواند بهبود را تسریع کند و از به جا ماندن آثار زخم و اسکا رناشی از برش های جراحی جلوگیری کند.

4. تکنیک های جراحی لیپوماتیک
در صورتی که بهترین جراح لیپوساکشن در تهران را انتخاب کنید می توانید با استفاده از تجربه کاری بالا و استفاده از تکنیک های حرفه ای و مدرن که تهاجم کمتری دارند ، آسیب های جراحی را به حداقل برسانید و در زمان کوتاه تری بهبودی را به دست آورید.

5. توجه به نکات مراقبتی بعد از عمل لیپوماتیک
برخی نکات مراقبتی مثل استفاده از گن های طبی و فشاری به بهبود فرم دهی بدن و رفع سریع تر کبودی و ترمیم زودهنگام زخم ها کمک می کند همچنین توجه به مصرف دارو ها برای کنترل درد و خودداری از فعالیت های سنگین ، توجه به هیدراسیون بدن و نهایتا اهمیت به تمام نکات مراقبتی ، تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

تفاوت لیپوماتیک و لیپوساکشن چیست ؟

لیپوماتیک و لیپوساکشن هر دو روش‌هایی برای حذف چربی‌های موضعی از بدن هستند ، اما تفاوت‌های قابل توجهی دارند :
در جراحی لیپوساکشن که نوعی تکنیک سنتی برای لاغری موضعی است از دستگاهی به نام کانولا که دارای لوله نازک است استفاده می شود و سپس چربی ها با پمپ مکنده تخلیه می شوند این در حالی است که لیپوماتیک تکنولوژی پیشرفته تری دارد که با استفاده از ارتعاشات و لرزش دستگاه ، چربی ها به شکل یکنواخت از بافت های اطراف جدا می شوند به همین جهت گفته می شود که لیپوماتیک در تهران با بهترین جراح لیپو ، با تهاجم و آسیب کمتری همراه است.

همچنین از نظر متخصصین استفاده از روش لیپوماتیک زیر نظر جراح حرفه ای با درد کمتری نسبت به لیپوساکشن همراه است و عموما کبودی و دوران نقاهت کوتاه تری به همراه دارد و به دلیل حذف یکنواخت چربی ها نتایج طبیعی تری ایجاد می کند.
هر دو روش برای افرادی مناسب هستند که به دنبال بهبود شکل بدن خود هستند و وزن مناسبی دارند ، اما تفاوت‌های مذکور می‌تواند در انتخاب روش مناسب تأثیرگذار باشد. مشاوره با  دکتر مرجان کفایی ، می‌تواند بهترین راهنما برای تصمیم‌گیری در این زمینه باشد.

عمل لیپو معمولا برای چه اشخاصی پیشنهاد نمی گردد ؟

عمل لیپو در تهران علاوه بر تمام مزایا و کاربرد هایی که دارد در برخی افراد توصیه نمی شود در واقع متقاضی جراحی زیبایی شکم به سبک لیپوماتیک ، باید ویژگی های خاصی داشته باشد که این روش در بدن او موثر واقع شود برخی از افراد که با این روش به نتیجه دلخواه نخواهند رسید عبارت اند از :

1. افرادی که مشکلات قلبی یا عروقی دارند
برخی آزمایش های پزشکی به منظور ارزیابی سلامت بیمار به ویژه بررسی وضعیت عملکرد قلب ، به دستور پزشک انجام می شود تا اطمینان حاصل شود در طول جراحی و پس از آن مشکلاتی مانند عوارض قلبی یا مشکلات در گردش خون ایجاد نمی شود بنابراین در صورتی که درگیر بیماری قلبی هستید بهتر است با بهترین جراح لیپوماتیک در تهران ، در این رابطه مشورت کنید.

2. افرادی که دیابت کنترل‌نشده دارند
با توجه به اینکه دیابت می‌تواند روند بهبود زخم‌ها را کند کرده و خطر عفونت را افزایش دهد ، پیش از لیپوماتیک در تهران ، باید راه کار های لازم از سمت پزشک به بیمار ارائه شود.

3. افرادی با مشکلات کلیوی یا کبدی
این مشکلات می‌توانند عوارض جراحی را افزایش دهند و توانایی بدن برای مدیریت مایعات و سموم را کاهش دهند.

4. افرادی که دارای مشکلات پوستی هستند
مثلاً کسانی که دارای بیماری‌های پوستی فعال هستند یا پوست شل و افتاده‌ای دارند ، ممکن است نتوانند به نتیجه مطلوبی برسند.

5. افرادی با انتظارات غیر منطقی کانید مناسب عمل لیپوماتیک نیستند.
کسانی که تصور می‌کنند لیپوماتیک می‌تواند به طور کامل مشکل اضافه وزن را حل کند یا بدنشان را به‌طور کامل تغییر دهد ، ممکن است از نتیجه ناامید شوند.

6. افرادی با شاخص توده بدنی (BMI) بسیار بالا
طبق نظر دکتر مرجان کفائی ، بهترین جراح لیپوماتیک در تهران ، جراحی لیپو ، مناسب افرادی است که نزدیک به وزن ایده‌آل خود هستند و تنها به دنبال حذف چربی‌های موضعی می‌باشند. این روش برای کاهش وزن کلی بدن توصیه نمی‌شود.

7. زنان باردار یا شیرده
انجام جراحی لیپو در دوران بارداری یا شیردهی به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود بنابراین بهتر است این تکنیک زیبایی شکم را به مدتی بعد از دوران بارداری و شیردهی موکول کنید.

8. افراد با اختلالات خونریزی
افرادی که اختلالات خونریزی دارند یا داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنند ، باید از این جراحی اجتناب کنند.

قبل از تصمیم‌گیری برای انجام لیپوماتیک ، مشاوره با بهترین جراح لیپوماتیم در تهران ضروری است تا اطمینان حاصل شود که این روش برای فرد مناسب است و خطرات آن به حداقل می‌رسد.

اسکار ناشی از جراحی لیپوماتیک

پس از جراحی لیپوماتیک ، میزان اسکار یا جای زخم معمولاً بسیار کم است زیرا این جراحی با استفاده از برش‌های کوچک (حدود ۲ تا ۵ میلی‌متر) انجام می‌شود. این برش‌ها معمولاً در نواحی پنهان بدن ، مانند چین‌های پوستی ، ایجاد می‌شوند تا جای زخم‌ها کمتر دیده شود.

در بیشتر موارد ، اسکارهای باقی‌مانده بسیار نازک و کم‌رنگ هستند و با گذر زمان به‌طور قابل‌توجهی محو می‌شوند. استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده و رعایت توصیه‌های پزشک در مراقبت های بعد از لیپوماتیک ، می‌تواند به بهبود سریع‌تر و کاهش اثرات اسکار ناشی از عمل لیپو در تهران کمک کند.

مصرف غذای چرب بعد از جراحی لیپوماتیک

بعد از جراحی لیپوماتیک ، مصرف غذاهای چرب توصیه نمی‌شود. غذاهای چرب می‌توانند باعث افزایش التهاب ، تورم و تأخیر در روند بهبودی شوند. علاوه بر این ، خوردن غذاهای پرچرب ممکن است تأثیر منفی بر نتایج جراحی بگذارد ، زیرا یکی از اهداف لیپوماتیک کاهش چربی‌های زائد بدن و حفظ یک سبک زندگی سالم است. به جای آن ، توصیه می‌شود که بیمار از یک رژیم غذایی سالم، سرشار از پروتئین، میوه‌ها، سبزیجات، و آب کافی برای کمک به بهبود سریع‌تر و حفظ نتایج جراحی پیروی کند.

کاهش وزن با یک جلسه لیپوماتیک در تهران

در یک جلسه لیپوماتیک معمولاً بین ۲ تا ۵ کیلوگرم از چربی‌های موضعی بدن حذف می‌شود ، اما کاهش وزن کلی با لیپوماتیک هدف اصلی نیست. این روش بیشتر برای فرم‌دهی و کاهش چربی‌های مقاوم در نواحی خاص بدن به کار می‌رود. میزان چربی استخراج شده به عوامل مختلفی مانند شرایط بدن بیمار ، ناحیه مورد درمان و میزان چربی تجمع‌یافته بستگی دارد. همچنین، پس از لیپوماتیک، ممکن است کاهش وزن زیادی روی ترازو مشاهده نشود، زیرا عمل لیپوماتیک در تهران بیشتر بر تغییرات ظاهری و بهبود فرم بدن تمرکز دارد تا کاهش وزن کل.

آیا لیپوماتیک در لاغری تاثیر دارد ؟

لیپوماتیک در لاغری موضعی و فرم‌دهی بدن تأثیر دارد ، اما باید توجه داشت که این روش برای کاهش وزن کلی یا درمان چاقی استفاده نمی‌شود. لیپوماتیک چربی‌های موضعی و مقاوم به رژیم غذایی و ورزش را از نواحی خاص بدن مانند شکم ، پهلوها، ران‌ها و بازوها حذف می‌کند و به بهبود تناسب اندام و فرم‌دهی بدن کمک می‌کند. با این حال ، این روش کاهش وزن زیادی را روی ترازو نشان نمی‌دهد و برای لاغری عمومی یا مدیریت وزن توصیه نمی‌شود. حفظ نتایج لیپوماتیک نیز نیاز به پیروی از سبک زندگی سالم شامل رژیم غذایی متعادل و ورزش دارد.

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران کیست ؟

با توجه به حساسیت این روش و تاثیرگذاری بالای آن در سلامت جسمی افراد ، لازم است پیش از انجام هر کاری در خصوص انتخاب جراح حرفه ای تحقیق کافی داشته باشید ، درواقع پزشکی می تواند در عمل لیپو موفق باشد که تجربه کاری بالا و نمونه کار های بسیاری داشته باشد و نسبت به عوارض جانبی عمل و راه های پیشگیری و کنترل آن ها آگاهی کافی داشته باشد. دکتر مرجان کفائی با داشتن نمونه کار های بسیار و تخصص بالا در پیچیده ترین عمل های مرتبط با زیبایی شکم تاکنون توانسته اند بسیار موفق ظاهر شوند.
شما می توانید رضایت بیماران را در اینستاگرام رسمی ایشان ببینید و با دریافت جلسه مشاوره حضوری با اطمینان در خصوص عمل لیپوماتیک در تهران تصمیم بگیرید.

مزایای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران می تواند از بروز بسیاری از عوارض جانبی مثل عفونت پیشگیری کند و مزایا و فواید زیادی به شرح زیر داشته باشد :
• پیشگیری از به جا ماندن جای اسکار
• پیشگیری از درد و دوران نقاهت طولانی
• دستیابی به اندامی ایده آل و زیبا
• عدم خون ریزی و یا لخته شدن خون
• ایمنی و سلامت بیمار
• درمان سریع کبودی
• رفع سریع ورم و التهاب
• بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها
بنابراین در صورتی که تمایل به عمل لیپوماتیک در تهران دارید با مراجعه به بهترین جراح لیپو و دریافت مشاوره در خصوص مفید بودن این تکنیک برای خود اطمینان به دست آورید و سپس با طی کردن روند جراحی به نتایج مثبت و موثری دست پیدا خواهید کرد.

هزینه انجام عمل  لیپوماتیک در تهران چقدر است ؟

برای جواب به این سوال باید به یک متخصص جراحی زیبایی در تهران مراجعه کنید و در جلسه مشاوره با پزشک می توانید تمامی هزینه ها را برآورد کنید . اشخاصی که مایل به انجام عمل لیپوماتیک در تهران هستند می توانند به دکترمرجان کفایی مراجعه کنند.
پس از انجام جراحی درد بیمار با مسکن خوراکی کاملا برطرف می‌شود